وبلاگ شخصی سید جعفر موسوی

خاطرات شخصی و ارائه ی تجربیات حرفه‌ای

وبلاگ شخصی سید جعفر موسوی

خاطرات شخصی و ارائه ی تجربیات حرفه‌ای

چطور بصورت خودآموز دارم برنامه نویس میشم

چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۴۰ ب.ظ

سلام

در ابتدا یادگیری برنامه نویسی را با زبان سی شارپ به لطف یکی از دوستان شروع کردم که راهنمایی های اون در ابتدا واقعا سازنده بود. سی شارپ برای نیاز من عالی بود و خوشبختانه مشکل اون زمان من رو حل کرد و نقطه ای شد برای شروع یادگیری زبان های برنامه نویسی.

دوره های آموزش مقدماتی و پیشرفته سی شارپ سایت تاپ لرن عالیه، پیشنهاد میکنم اگر علاقه مند هستید حتما این دوره رو مشاهده کنید. جا داره همین جا از آقای ایمان مدائنی مدرس این دوره کمال قدردانی رو انجام بدم.

در حال حاضر بعد از مطالعه دوره python و php سایت w3schools نشستم تا دوره لاراول را تموم کنم. امیدوارم تهش به هدفم که یادگیری زبان php برسم. هرچند مشغله کاری زیاد سخت کرده کار رو ولی چون دارم اینجا قول میدم پس میخوام پاش واستم.

چند پیشنهاد تجربی:

1- حتما قبل از شروع یادگیری تحقیق کنید تا وقت ارزشمندتون را بیهوده هدر ندهید.

2- در زمان یادگیری مصمم باشید و مثل من نباشید.

3- وقتی گیر کردید ول نکنید، بالاخره می تونید.

ممنون که وقت گذاشتید

  • ۹۸/۰۶/۲۰

نظرات (۳۶)

  • تبادل لینک هوشمند
  • سایت ما تبادل لینک داشته باشید، سایت لینکدونی، دارای یه پرتال تبادل لینک حرفه ای هست که میتونید به راحتی لینک خودتون رو ثبت کنید.با این کار در مدت نسبتا کوتاهی بازدید سایت شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد، موفق باشید. تبادل لینک سه طرفه مطابق با استانداردهای جدید گوگل
  • استخدام فریلنسر
  • (:
  • مجتمع فنی تهران
  • نمایندگی انقلاب مجتمع فنی تهران با تکیه بر کادر آموزشی قوی و اساتید مجرب خود اقدام به برگزاری دوره های تخصصی کامپیوتر، فنی و مهندسی، علوم مالی، زبانهای خارجی و فرهنگ و هنر نموده است ، و در حال حاضر تبدیل به قطب قوی و پایگاه مطمئن آموزش های کاربردی در مرکز تهران بزرگ شده است.

  • آموزش آشپزی ملل
  • دوره آموزش آشپزی ملل فقط مربوط به پخت و پز غذا نمی باشد و در این دوره هنرجویان با انواع مواد غذایی، انواع دسرها، ابزارهای آشپزی، انواع غذاها و … آشنا می شوند. با شرکت در دوره های آموزش آشپزی ملل شما یک قدم بزرگ به سوی بازار کار این حرفه برداشته اید و با توجه به تجربه ای که کسب کردید، خیلی راحت تر می توانید در این بازار شغل مورد نظر خودتان را پیدا کنید.

  • دوره های آموزش دستیاری دندانپزشکی
  • دوره های آموزش دستیاری دندانپزشکی یکی از جدیدترین دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می باشد و علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند. هدف از برگزاری این دوره، آشنایی علمی و حرفه ای برای افرادی است که علاقه دارند به صورت تجربی به عنوان دستیار یک دندانپزشک مشغول به کار شوند و این روزها شغل دستیاری دندانپزشکی یکی از محبوب ترین شغل ها برای آن دسته از افرادی است که به این حرفه علاقمند می باشند.

    دندانپزشکان در سراسر دنیا حداقل به یک یا چند دستیار جهت انجام کارهای دندانپزشکی نیاز دارند و این دستیارها باید حتما آموزش های لازم در این زمینه را داشته باشند تا بتوانند در این زمینه فعالیت کنند. دستیار دندانپزشک فردی است که هنگام درمان به دندانپزشک کمک می کند و دستیار دندانپزشک وظایفی را بر عهده دارد که باید به خوبی از پس آن ها بر بیاید. در دوره های دستیاری دندانپزشکی به طور کامل وظایف یک دستیار دندانپزشک شرح داده می شود و حتی به صورت عملی این وظایف انجام داده می شود.
  • تعمیر کاتالیزور
  • تعمیر کاتالیزور به منظور عملکرد درست سیستم کنترل آلایندگی خودرو امری ضروری است و اما در برخی موارد به منظور جلوگیری از صرف هزینه زیاد به جای خرید می توان راه تعمیر آن را در پیش گرفت.
  • قفل ضد سرقت ترازوی محک
  • قفل ضد سرقت ترازوی محک برای جلوگیری از سرقت ترازوهای محک طراحی شده و مدتی پس از خرید ترازوی محک به صورت اتوماتیک پس از چند بار آلارم دادن به حالت قفل رفته و تمامی عملکرد ترازو غیر فعال می شود ، قفل ضد سرقت ترازوی محک برای نمایندگی های فروش ترازو طراحی شده است .



    در زمان فروش ترازوی دیجیتال بعضی از نمایندگی ها ترازو را به صورت شرایط چکی فروخته و در صورت عدم تسویه ی حساب توسط مشتری نمایندگی این حق را دارد که ترازو را توسط سریال مختص به ترازو قفل نموده پس از تسویه حساب توسط مشتری کد باز شدن ترازو و فعال شدن عملکرد های دستگاه را به مشتری ارائه دهد
  • حسابداری کاربردی ویژه بازار کار
  • دوره حسابداری کاربردی ویژه بازار کار چیست؟ در واقع حسابداری به منظور جوابگویی به نیازهای انسان به وجود آمده و به همین دلیل به مرور زمان و با گذشت زمان که فعالیت های اقتصادی افزایش پیدا کزد و پیچیده‌تر شد، هدف‌ها و روش‌های حسابداری نیز برای جوابگویی به این نیازها توسعه یافت و پیشرفته‌تر شد.

    چرا که افرادی که نیاز به محاسیات مالی دارند که تعداد آن‌ها زیاد است مانند اشخاص، شرکت ها و دولت بتوانند برای تصمیم گیرفته ی در مورد توزیع مناسب منابع مالی به این اطلاعات اتکا کنند.

    به این نکته نیز توجه داشته باشید که یکی از مواد ضروری و اساسی در فرآیند رشد و توسعه اقتصادی انجام سرمایه گذاری است.

    البته سرمایه گذاران نیز به خاطر اوضاع بد اقتصادی مردم، تا حد امکان سعی دارند منابع مالی خود را به سویی سوق دهند که کمترین ریسک و بیشترین بازده را به همراه داشته باشد.به زبان ساده‌تر سرمایه‌گذاران دنبال برآورد ریسک سرمایه گذاری ها خواهند بود.
  • تعمیر کاتالیزور I30
  • زمان مناسب برای تعمیر کاتالیزور I30 و دلایل آن

    کاتالیزور I30 یز مانند تمام قطعاتی که مصرفی هستند تاریخ مصرف دارد که بعد از آن تاریخ حتما باید اقدام به تعمیر و یا تعویض این قطعه کرده که از آسیب بیشتر به کاتالیزور و خودرو جلوگیری شود.

    علائمی که به شما می‌گوید کاتالیزور خودروی شما نیاز به تعمیر کاتالیزور I30 و یا تعویض آن دارد شامل موارد زیر می‌باشد که با اقدامات به موقع و توجه به این علائم می‌توانید از آسیب‌ها و هزینه‌های بیشتر جلوگیری نمائید:

    زمانی که مصرف سوخت خودرو شما به طور ناگهانی نسبت به حالت طبیعی بیشتر شده است.
    خودرو به خوبی استارت نمی خورد یا اصلا استارت نمی‌خورد.
    لرزش  شدید خودرو هنگام حرکت با سرعت پایین.
    کاهش شتاب شدید خودرو.
    پیچیدن بوی بد در خودرو.
  • سایت ترازو محک
  • سایت ترازو محک با هدف معرفی انواع ترازو و باسکول محک در فضای مجازی طراحی شده است ، یک کار فوق العاده و خلاقانه از تیم پشتیبانی فنی دیجی اسکیل که به عنوان نمایندگی ترازوی محک و نمایندگی باسکول محک در استان تهران و استان البرز است .



    جهت سهولت انتخاب ترازو و باسکول محک و مقایسه انواع ترازو و باسکول محک جهت رفاه حال مشتریان خود انجام شده است . سایت ترازو دیجیتال محک با دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت توسعه ی تجارت الکترونیک اطمینان خاطر مشتریان را فراهم نموده و خرید اینترتی ترازو محک ایجاد نموده است .
  • ویزیت آنلاین پزشک زنان
  • ویزیت آنلاین پزشک زنان هم با پزشکی صورت می گیرد که در زمینه سلامت باروری بانوان و همچنین تشخیص بیماری‌های مربوط به آن تخصص داشته باشد. سامانه ازپزشک با داشتن بهترین و حاذق ترین متخصص زنان، امکان داشتن مشاوره پزشکی آنلاین و ویزیت آنلاین پزشک زنان برای بیماران را از طریق شبکه اینترنتی فراهم می آورد. در این زمان دیگر نیازی نیست در ترافیک شهر، آلودگی و شلوغی ها به دنبال یک پزشک متخصص بگردید و با چند ساعت از دست دادن زمان ویزیت شوید. با نصب اپلیکیشن بیمار ازپزشک می توانید در هر زمان و هر مکان، بدون محدودیت و تنها با دسترسی به اینترنت ، ویزیت پزشک آنلاین به صورت تصویری و صوتی و همچنین به صورت پیام داشته باشید و به بهبودی برسید. ویزیت آنلاین به عنوان یک ابزار کاربردی و فوق العاده کمکی جهت بیمارانی که نیاز به معاینه فیزیکی ندارند مورد استفاده قرار می گیرد.
  • ترازو فروشگاهی محک 50
  • ترازو فروشگاهی محک 50 کیلویی مدل MDS15000A علمک دار با قابلیت اتصال به کارتخوان و بارکدخوان و کشوی پول اما بدون پرینتر داخلی و با قابلیت اتصال به پرینتر جانبی می باشد.دیجی اسکیل به مشاغلی که قصد تهیه ترازو دیجیتالی فروشگاهی با ساختار ساده علمک دار و کارکرد آسان و سریع را دارند ترازو فروشگاهی محک 50 کیلویی را پیشنهاد می دهد.
  • تعمیر کاتالیزور سانتافه
  • چرا به تعمیر کاتالیزور سانتافه نیازمند می‌شویم

    عملکرد کاتالیزورها از جمله کاتالیزور سانتافه به این صورت است که دود تولید شده توسط کار کرد موتور خودرو را که شامل آلایندهای خطرناکی مانند: کربن منوکسید،هیدروکربن و اکسیدهای نیتروژن می‌باشد را دریافت و قبل از وارد شدن به هوا با واکنش‌های شیمیایی تبدیل به آلایندهای بی‌خطر یا کم‌خطرتری می‌کند. پس برای جلوگیری از افزایش آلودگی هوا و کمک به محیط زیست سالم نگهد داشتن و تعمیر به موقع کاتالییزورها اهمیت بالایی دارد.

    خرابی کاتالیزورها در خودرو عوارض و نشانه‌هایی دارد که به راحتی توسط راننده خودور قابل درک است ما با عنوان کردن این نشانه‌ها کمک می‌کنیم تا زودتر متوجه خرابی کاتالیزور خودوری خود شده و اقدام به تعمیر آن نزد تعمیرکار متخصص نمائید.

    روشن‌شدن چراغ چک موتور
    افت‌کردن قدرت ماشین
     شنیدن صداهای غیرطبیعی از زیر ماشین
     اشکال در خروج گازهایی که از صداخفه‌کن اگزوز می‌آیند
  • آموزش باریستا
  • مزایای آموزش باریستا

    این شغل به دلیل تخصصی بودن، درجه نسبتاً بالایی در کافه‌ ها دارد و افرادی که در این سمت مشغول به فعالیت هستند، معمولاً با استفاده از یک پیش‌بند، جلیقه و یا ژاکت بزرگ از سایر کارکنان متمایز می‌شوند و تنها به تهیه انواع قهوه و نوشیدنی‌ های مختلف می‌پردازند.

    اصلی‌ترین وظیفه‌ای که این شخص بر عهده دارد، تهیه قهوه و انواع نوشیدنی‌های گرم به‌صورت تخصصی است.

    برخی از “باریستاها” یا همان “قهوه‌چی‌” های حرفه‌ای باتوجه‌ به دانش و هم چنین تجربه بالا در تهیه انواع نوشیدنی، اقدام به ترکیب برخی نوشیدنی‌ها با یکدیگر و در نهایت ایجاد یک نوشیدنی کاملاً جدید می‌کنند؛ به همین دلیل نیز اولین ویژگی این افراد، آشنایی با انواع قهوه،  نحوه رست و هم چنین خواص مختلف آنهاست.

    از دیگر وظایف این افراد می‌توان به ارائه توضیحات منوی  کافی شاپ به مشتریان، مدیریت بار با کمک سینک من، بررسی و کنترل کیفیت مواد اولیه مانند دانه‌های قهوه، کار با انواع دستگاه‌ها و قهوه‌سازها و هم چنین آماده‌سازی سریع سفارشات اشاره کرد.
  • ویزیت پزشک روانشناس تصویری
  • چرا ویزیت پزشک روانشناس تصویری؟

    روانشناسان به درمان بیمار‌های خاص روانی و عوارض ناشی از آن می‌پردازند و سعی بر این دارند بیماران را به بهترین شکل ممکن درمان کنند. این پزشکان متخصص  می توانند بیماری ‌هایی چون اختلال دوقطبی، اختلال افسردگی مزمن، اسکیزوفرنی، اختلال استرس پس از سانحه، اختلالات تغذیه‌ای، مشکلات خواب، عادات ناسالم، فوبیا، ترس، استرس و… را درمان کنند  و به بیماران مشاوره آنلاین و ویزیت پزشک روانشناس تصویری بدهند.
  • ویزیت دکتر گوش حلق و بینی
  • ذرباره ویزیت دکتر گوش حلق و بینی بیشتر بدانید:

    چنانچه به ویزیت پزشک و یا مشاوره پزشکی آنلاین  نیاز دارید و بنا به  هر دلایلی نمی توانید ترافیک شهری و شلوغی ها را تحمل کنید و تمایل دارید ویزیت دکتر گوش حلق و بینی  داشته باشید! پیشنهاد می کنیم از خدمات ویزیت پزشک آنلاین ازپزشک که بهترین پزشکان متخصص را دارد بهره ببرید و به صورت آنلاین ویزیت شوید.
  • تعمیر ترازوی محک
  • تعمیر ترازوی محک شامل قطعاتی است که بدنه و داخل ترازو را تشکیل می دهد ، قطعات ترازو در ترازوی دیجیتال محک نسبت به ترازو قپانی کوچک و حساس تر است ، در تعمیرات ترازو باید تمام قطعات را در نظر داشت و تعمیرکار ترازو باید اطلاعاتی کافی از بردهای ترازو دیجیتال داشته باشد.
  • آموزش غواصی
  • هنرجویان مجتمع فنی تهران شعبه انقلاب می توانند با شرکت در دوره آموزش غواصی و کسب دانش و مهارت های تخصصی غواصی، به راحتی وارد بازار کار مربوط به این حرفه شده در ضمن با پایان موفق این دوره آموزشی که زیر نظر بهترین اساتید به صورت تئوری و عملی برگذار می‌شود دانشپذیران قادر به کسب مدرک دو زبانه و معتبر مجتمع فنی خواهند بود.

    توجه داشته باشید که مجتمع فنی بعد از پایان موفق دوره غواصی، با توجه به میزان مهارت و دانش اکتسابی دانشپذیر، آن ها را به بازار کار معرفی و حمایت خواهد کرد.
  • تعمیر ترازوی محک
  • تعمیر ترازوی محک شامل قطعاتی است که بدنه و داخل ترازو را تشکیل می دهد ، قطعات ترازو در ترازوی دیجیتال محک نسبت به ترازو قپانی کوچک و حساس تر است ، در تعمیرات ترازو باید تمام قطعات را در نظر داشت و تعمیرکار ترازو باید اطلاعاتی کافی از بردهای ترازو دیجیتال داشته باشد.

  • منیفولد اگزوز کوپا
  • مشخصات کلی منیفولد اگزوز کوپا

    این قطعه به قسمت خروجی سرسیلندر متصل شده و وظیفه آن جمع آوری و هدایت گاز های خارج شده از هر یک از دهانه سر سیلندر به اگزوز خودرو می‌باشد.

    منیفولد اگزوز کوپا به دلیل برخورد مداوم با حرارت، از آلیاژ بسیار قوی طراحی شده و برای خارج نشدن سریع گرما معمولا از جنس چدن ساخته می‌شوند و به همین دلیل  مقاومت بسیار بالایی در برابر گرما دارد و در تنش حرارتی بسیار بالایی قرار خواهند گرفت در عین حال در مقابل سرد شدن آنی نیز بسیار حساس هستند.
  • تعمیر ترازوی محک
  • تعمیر ترازوی محک شامل قطعاتی است که بدنه و داخل ترازو را تشکیل می دهد ، قطعات ترازو در ترازوی دیجیتال محک نسبت به ترازو قپانی کوچک و حساس تر است ، در تعمیرات ترازو باید تمام قطعات را در نظر داشت و تعمیرکار ترازو باید اطلاعاتی کافی از بردهای ترازو دیجیتال داشته باشد.

  • تعمیر کاتالیزور ولستر
  • تعمیر کاتالیزور ولستر کار هر کسی نیست! چرا که این کار علاوه بر تجربه و تخصص بالایی به ابزارهای خاصی نیاز دارد تا بتوانند به درستی ایراد کاتالیزور را پیدا و ان را رفع نمایند، گروه تخصصی کاتالیست وان که بزرگترین تعمیرگاه کاتالیزور در ایران است، برای هر تعویض کاتالیزور گارانتی را در نظر دارد.

    این گروه که سال‌ها است به‌صورت تخصصی در زمینه تعمیر کاتالیزور به خصوص تعمیر کاتالیزور ولستر  فعالیت دارد با کمترین هزینه بهترین و سریع‌ترین خدمات را با بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه خواهد داد.
  • دوره آموزش امداد و نجات
  • زمانی‌که شما غواصی را به صورت پیشرفته انجام می‌دهید یکی از موارد با اهمیت که باید انجام دهید شرکت در دوره آموزش امداد و نجات غواصی می‌باشد چرا که با شرکت در این دوره اموزشی و یادگیری آن علاوه بر استفاده برای حفظ سلامت خود در مواقع ضروری می‌توانید به یک غواص در خطر یا حادثه دیده نیز کمک رسانی کنید.
  • ترازو محک مدل 16000
  • ترازو محک مدل 16000 یک نوع ترازوی فروشگاهی محسوب می شود که جدیدترین و بروزترین محصول گروه فنی و مهندسی شرکت توزین توان سنجش با نام تجاری محک می باشد ، محصولی که در سال 1401 طراحی ، تولید و روانه بازار شده است . این ترازوی جدید محک شباهت بسیار زیادی چه از لحاظ امکانات و چه از لحاظ ظاهری به ترازوهای پلاس محک دارد . ترازو محک مدل 16000 به طور کلی در چهار مدل مختلف تولید می شوند .
  • آموزش دستیاری دندانپزشکی
  • دوره های آموزش دستیاری دندانپزشکی
    دوره های آموزش دستیاری دندانپزشکی یکی از جدیدترین دوره های آموزشی مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می باشد و علاقمندان می توانند در این دوره ها شرکت داشته باشند. هدف از برگزاری این دوره، آشنایی علمی و حرفه ای برای افرادی است که علاقه دارند به صورت تجربی به عنوان دستیار یک دندانپزشک مشغول به کار شوند و این روزها شغل دستیاری دندانپزشکی یکی از محبوب ترین شغل ها برای آن دسته از افرادی است که به این حرفه علاقمند می باشند.
  • تعمیر کاتالیزور
  • تعمیر کاتالیزور
    چرا ما را انتخاب می کنند ؟
    مرکز تخصصی کاتالیست وان ، تعمیر و نوسازی کاتالیزور ، تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک و تعمیر تخصصی موتور خودروهای وارداتی و خاص با بهره گیری از تکنیسن های دوره دیده با تجربه درخشان، به کارگیری تجهیزات روز دنیا، مدیریت صحیح تعمیرگاهی، خدماتی استاندارد و شایسته به مالکین خودروهای سواری ارائه میدهد.

    و در آخر شما با سپردن تعمیر کاتالیزور خودروی خود به گروه تخصصی کاتالیست وان می‌توانید بهترین خدمات را با ارزان ترین قیمت ممکن دریافت نمائید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در گروه نخصصی کاتالیست وان در ارتباط باشید.
  • تعمیر کاتالیزور
  • چرا ما را انتخاب می کنند ؟

    مرکز تخصصی کاتالیست وان ، تعمیر و نوسازی کاتالیزور ، تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک و تعمیر تخصصی موتور خودروهای وارداتی و خاص با بهره گیری از تکنیسن های دوره دیده با تجربه درخشان، به کارگیری تجهیزات روز دنیا، مدیریت صحیح تعمیرگاهی، خدماتی استاندارد و شایسته به مالکین خودروهای سواری ارائه میدهد.

    و در آخر شما با سپردن تعمیر کاتالیزور خودروی خود به گروه تخصصی کاتالیست وان می‌توانید بهترین خدمات را با ارزان ترین قیمت ممکن دریافت نمائید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در گروه نخصصی کاتالیست وان در ارتباط باشید.
  • آموزش عکاسی
  • ویژگی‌های آموزش عکاسی در مجتمع فنی تهران

    اساتید مجرب و حرفه ای در دروه عکاسی دیجیتال
    آموزش عملی و پروژه محور
    مدرک معتبر دو زبانه
  • مشاوره مهاجرت کاری
  • میتوان گفت تقریبا اکثر افرادی که تصمیم به مهاجرت می ‌گیریند در نهایت به دنبال داشتن فرصت‌های شغلی بهتر، درآمد بالاتر، امنیت شغلی و رفاه اجتماعی هستند. یکی از بهترین حالت‌های مهاجرت این است که فرد درابتدای ورودش به کشور مورد نظر اجازه کار نیز داشته باشد در این‌صورت بسیار سریع‌تر می‌توانند به اهدافی که برای رسیدن به آن‌ها اقدام به مهاجرت کرده‌اند دست پیدا کنند. در واقع مهاجرت از طریق ویزای کار یا به عبارت دیگر مهاجرت کاری یکی از پرطرفدارترین روش‌های مهاجرت می‌باشد که برای آشنایی بیشتر و دریافت مشاوره در این زمینه می‌توانید از خدمات مشاوره تخصصی سپینا بهره‌مند شوید.
  • مجتمع فنی تهران
  • یکی از بهترین مراکز برای یادگیری دوره نقاشی روی پارچه، مجتمع فنی تهران نمایندگی انقلاب می باشد که با اساتید مجرب و در محیط حرفه ای صفر تا صد اصول و مهارت های نقاشی روی پارچه را به علاقه مندان آموزش خواهد داد و در پایان دوره مدرک معتبر و قابل ترجمه رسمی دریافت خواهید کرد و قادر خواهید بود با دریافت این مدرک مشغول به کار گردید
  • تعمیر کاتالیزور
  • مستر کاتالیست
  • املاک تهراندشت
  • املاک تهراندشت
  • املاک تهراندشت
  • بهترین املاک تهراندشت
  • آموزش حسابداری
  • بهترین پکیج آموزش حسابداری
  • آموزش حسابداری
  • بهترین پکیج آموزش حسابداری
  • آموزش حسابداری
  • بهترین پکیج آموزش حسابداری
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    تجدید کد امنیتی